Malmö 1/5

Frågor och diskussion om allt som har med föreningen och dess hemsida att göra.

Moderator: Deemide

Malmö 1/5

Inläggav sundvall » 29 apr 2015, 19:41

Då var det dags igen!
Inte länge sedan sist, bra jobbat!!!
Uppslutningen då? Tänker du komma?
Lyssnat sedan -79, intresset låg lite vilande under början av 90-talet, men har sedan -96 en riktig nytändning.
sundvall

Re: Malmö 1/5

Inläggav Mr MakeBelieve » 29 apr 2015, 21:37

ofkårs as a Skåning på hemmaplan är detta ett måste och jag kan inte motstå att höra om Dynasty eran som är min favvo era (insert sarkasm joke here)
Killer...stonecold Killer
Mr MakeBelieve

Inläggav sundvall » 29 apr 2015, 23:01

Rolig fakta är att ACE tyckte den var roligare att spela in än Destroyer, han hade väl svårt för Ezrin.
Han har dessutaom en låt mer än Gene på Dynasty.
Lyssnat sedan -79, intresset låg lite vilande under början av 90-talet, men har sedan -96 en riktig nytändning.
sundvall

Inläggav Mr MakeBelieve » 29 apr 2015, 23:44

sedan är det ju faktiskt Ace låtar som gör sig bäst på plattan (OK, Magic Touch och Sure know exkluderad) och som inte är magplask
jag menar Dirty Livin, IWMFLY, X-ray Eyes och även Charisma (som egentligen är en closet"smyg" låt man kan humma på) är inga låtar jag önskar vore på bandets lista av låtar de gjort egentligen, men sämst är deras "stora hit" och Criss hemska Dirt Livin som låter som hämtad från någon dålig porrfilm från 70-talet.
Den som klagar på The Elder men låter Dynasty passera... :roll:
Killer...stonecold Killer
Mr MakeBelieve

Inläggav Alex » 30 apr 2015, 11:55

Ni kommer att få se lite foton från denna tid som belyser viktiga skeenden och som väldigt få personer sett förut.

Ni kommer att få se lite filmklipp som inte finns tillgängligt för allmänheten.

Ni kommer att få höra historier och fakta ur interna Aucoindokument som jag nyligen lyckades komma över.

Bilden av Dynasty kanske inte förändras, men vi ska göra vårt bästa för att belysa kaoset, glädjen och sorgen kring denna turbulenta tid.

/Al
Alex
Stammis

Återgå till Kiss Army Sweden