| Författare |
Meddelande |
Marc B Lee
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 11:09 am |
|
|
|
|
|
|
|
 |
MarcusStammis
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 12:04 pm |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Marc B Lee
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 12:49 pm |
|
|
| Marcus skrev: |
| Extramaterialet står ju på baksidan. |
Jo, jag tänkte mer ingående på vad som ingår i de där 90 minuterna som är outtakes, om det bara är bortklippta delar av intervjuer och så från det som kom med i filmen. Eller finns det andra skojiga prylar som gömmer sig här? Och fiilmen från Grönan, är det bara det som visas i slutet av ordinarie film, eller är det mera?
|
|
|
|
|
 |
Badboy
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 9:40 pm |
|
|
Jag tror att jag är med i outtakes
Kommer ihåg att Jim var å filmade KISSOFTHUNDER när dom spelade på universitetet.
Då intervjuade han mig när jag strängade om basen...
Om det nu är med förståss
Luu
_________________ "We're tierd of that. We need something different, someting new, we need to shock the people.... So let's shock the people" -2pac (R.I.P.)
Jeremy Lusk R.I.P
Michael Jackson R.I.P
Ronnie James Dio R.I.P
Bill Aucoin R.I.P
|
|
|
|
|
 |
Knegoff
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:09 pm |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Marc B Lee
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:20 pm |
|
|
| Knegoff skrev: |
| Låt mig bara påminna er om att bara innehavet denna totala smörja är belagt med straff i 349 länder världen över. Påföljden i de länder med lägst straff är oftast tortyr alt. mekanisk kastrering |
Warum? Tycker det var en rätt tragikomisk skildring. Och tänk på att filmskaparen grävde fram en helt "ny" film från Grönan...bara en sådan sak. Det borde väl räknas som förmildrande omständighet om någon nu skulle bli ertappad med denna DVD i bokhyllan?
|
|
|
|
|
 |
SkogmanStammis
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:33 pm |
|
|
Dokumentären är värd att köpas endat för Nicke Anderssons suveräna hyllningslåt "I Still Want the Best" som rullar under eftertexterna. Mådde dock personligen illa efter att jag sett den.
_________________ Följ mig på Twitter!
|
|
|
|
|
 |
Knegoff
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:37 pm |
|
|
| Marc B Lee skrev: |
| Låt mig bara påminna er om att bara innehavet denna totala smörja är belagt med straff i 349 länder världen över. Påföljden i de länder med lägst straff är oftast tortyr alt. mekanisk kastrering |
Warum? Tycker det var en rätt tragikomisk skildring. Och tänk på att filmskaparen grävde fram en helt "ny" film från Grönan...bara en sådan sak. Det borde väl räknas som förmildrande omständighet om någon nu skulle bli ertappad med denna DVD i bokhyllan? |
Nej! Bara detta eländiga försök till dokumentär är ett skäl att vägra betala tv-licensen. Vill minnas att det skapades en tråd här på forumet när den skulle sändas- orkar inte söka just nu dock..
Men när vi ändå pratar "Grönan" så vill jag minnas att det var någon här som hittat något i Svt's arkiv(?) om den spelningen och han lovade att komma med nyheter ang. detta! Kan ha varit i samma tråd? Mytoman?
_________________ http://www.realultimatepower.net/index4.htm
http://maddox.xmission.com/
Senast ändrad av Knegoff den Tis Maj 20, 2008 10:46 pm, ändrad totalt 1 gång
|
|
|
|
|
 |
ParalyzedStammis
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:46 pm |
|
|
Men när vi ändå pratar "Grönan" så vill jag minnas att det var någon här som hittat något i Svt's arkiv(?) om den spelingen och han lovade att komma med nyheter ang. detta! Kan ha varit i samma tråd? Mytoman?  |
Kan mycket väl varit Larsen
_________________ _________________
You're good lookin' and you're lookin' like you should be good
|
|
|
|
|
 |
Knegoff
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 10:55 pm |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Skugga
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 11:01 pm |
|
|
..jag är på Knegoffs linje här. Detta fullständigt värdelösa verk är inte värt plasten den är tryckt på och snubben som skapat skräpet borde ju åtalas för förargelseväckande beteende. ..och få sin eventuella arbetslicens indragen.
_________________ shut up and give Gene the money!!
|
|
|
|
|
 |
ParalyzedStammis
|
|
Skrivet: Tis Maj 20, 2008 11:19 pm |
|
|
Edit: Det kvittar vad man söker på, det tidigaste inlägget är från 2006. Konspiration?? |
Forumet hackades väl någongång under 2005/2006 om du inte kommer ihåg det. Så allt som skrevs innan dess försvann.
|
|
|
|
|
 |
RickyStammis
|
|
Skrivet: Ons Maj 21, 2008 12:03 am |
|
|
Lekstuga. Varför ens nämna namn när du uppenbarligen inte har någon aning om vem som kom med dessa uttalanden? Varför nysta i något som ingen kan bevisa?
Jag kan inte heller påstå att jag gillade filmen. Men utifrån ett objektivt perspektiv måste man också fråga sig vad syftet med dokumentären var, att framställa Kissfans i dålig dager eller att skildra baksidan av en smått religös idoldyrkan?
|
|
|
|
|
 |
ParalyzedStammis
|
|
Skrivet: Ons Maj 21, 2008 12:08 am |
|
|
| Ricky skrev: |
| Lekstuga. Varför ens nämna namn när du uppenbarligen inte har någon aning om vem som kom med dessa uttalanden? Varför nysta i något som ingen kan bevisa? |
Pratar du om mig? För jag är ganska säker på att Larsen skrivit om att han hade mailkontakt med någon på SVT om just Gröna Lund-gigget. Jag kan inte bevisa det dock.
|
|
|
|
|
 |
MarcusStammis
|
|
Skrivet: Ons Maj 21, 2008 8:43 am |
|
|
| Paralyzed skrev: |
| Ricky skrev: |
| Lekstuga. Varför ens nämna namn när du uppenbarligen inte har någon aning om vem som kom med dessa uttalanden? Varför nysta i något som ingen kan bevisa? |
Pratar du om mig? För jag är ganska säker på att Larsen skrivit om att han hade mailkontakt med någon på SVT om just Gröna Lund-gigget. Jag kan inte bevisa det dock. |
Larsen säger mycket!
_________________ http://pantera.forumportal.se
|
|
|
|
|
 |
|