| Författare |
Meddelande |
H-G-DKiss Army Sweden Crew
Inlägg: 287 Blev Medlem: 03 Apr 2003 Från: Stockholm - Vällingby
|
|
Skrivet: Mån Jun 28, 2010 12:53 pm |
|
|
Idag fick jag den i brevlådan, den vart bra. Man är rätt så trött på den när man har jobbat med den i tre månader. Så vad tycker ni om senaste nr?
Ris som ros får ges, annars kan man ju inte bli bättre.
Är nöjd med bildjobbet den här gången, fick använda scannern på många bilder, inte lätt att få till alla gamla bilder så de ser bra ut.
_________________ GRAFISK FORM/ DESTROYER
WEBMASTER/KAS
HGD
|
|
|
|
|
 |
besserwissern
|
|
Skrivet: Lör Jul 03, 2010 5:28 pm |
|
|
Rent utseendemässigt är det toppbetyg. Snyggt omslag, bra färgval mellan bakgrund och text och designen är som vanligt högsta betyg.
När det gäller själva innehållet så är även det riktigt bra. Artiklarna om de amerikanska tidningarna och de tyska singlarna intresserar förstås oss med lite samlarådra, och återblicken till "Revenge"-tiden var väldigt intressant. "Sonic boom over Europe"-premiären var också bra och reportaget från klubbspelningen i London har jag förvisso inte läst än, men har ingen anledning att tro att det är annat än intressant. De små utfyllnadsartiklarna om "Detroit rock city"-filmen och "Madison Square Garden" fyllde även de sin funtion, även om den sistnämnda artikeln kanske innehöll ett onödigt upprabblande av tider, siffror, nummer och annat överflödigt.
I "Seinfeld" undrar George i ett avsnitt "when are they gonna learn that any news about China is an instant page-turner?". Ungefär så känner jag när det kommer artiklar om Bruce Kulicks nuvarande projekt, det är en omedelbar sidvändare. Visst var det lite intressant att läsa om hans tid i Kiss, men på det hela taget tycker jag att han är otroligt intetsägande som soloartist.
I huvudartikeln om "Revenge"-turnén så var det en del trådar som klipptes av just när de började bli intressanta. T ex så skrev det att "Great White är ett band som många år senare fick enorma rubriker, dock inte för sin musik utan för en stor tragedi". Här slutar texten, då det hade varit lika lätt att fortsätta och upplysa att den stora tragedin var en brand på en klubbspelning där flera personer omkom.
Det skrivs även att Eric Singers humor är lite annorlunda, och här hade ett exempel på den kunnat tas med för att ge reportaget lite mer djup.
På det hela taget ett mycket bra nummer, precis som vanligt, med endast småsaker att hänga upp sig på.
BRA JOBBAT ALLA!
_________________ You´ll be the hero of the neighbourhood
Nobody knows that you left for good
You're in the army now
|
|
|
|
|
 |
Johnny
|
|
Skrivet: Ons Jul 07, 2010 7:01 pm |
|
|
Vad som det om Sonic Boom-turnen, hur många sidor?
Står det något om Sverige-spelningen?
|
|
|
|
|
 |
Jesper92
|
|
Skrivet: Tor Jul 08, 2010 4:24 am |
|
|
Bra jobbat, riktigt snyggt gjord,
både utsidan och insidan
Läsning med hög kvalitet!
_________________ You wanted the best, you got the best, the hottest man in the land, Jesper
\,,/(0.o)\,,/
|
|
|
|
|
 |
|
|
 |
| Sida 1 av 1 |
|