Kiss Army Sweden Forum
Index div  FAQ  div  Sök  div  Användarlista  div  Användargrupper  div  Registrera  div  Logga in 
Användarnamn:    Lösenord:      Logga in mig automatiskt    
Kiss Army Sweden Forum Forum Index arrow Destroyer Magazine arrow DESTROYER MAGAZINE # 27

DESTROYER MAGAZINE # 27
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget
Författare Meddelande
H-G-D
Kiss Army Sweden Crew

Från: Stockholm - Vällingby
InläggSkrivet: Mån Jun 28, 2010 12:53 pm Citera

Idag fick jag den i brevlådan, den vart bra. Man är rätt så trött på den när man har jobbat med den i tre månader. Så vad tycker ni om senaste nr?
Ris som ros får ges, annars kan man ju inte bli bättre.
Är nöjd med bildjobbet den här gången, fick använda scannern på många bilder, inte lätt att få till alla gamla bilder så de ser bra ut.

Visa användar profil Skicka privat meddelande Besök användarens hemsida
besserwissern

InläggSkrivet: Lör Jul 03, 2010 5:28 pm Citera

Rent utseendemässigt är det toppbetyg. Snyggt omslag, bra färgval mellan bakgrund och text och designen är som vanligt högsta betyg.
När det gäller själva innehållet så är även det riktigt bra. Artiklarna om de amerikanska tidningarna och de tyska singlarna intresserar förstås oss med lite samlarådra, och återblicken till "Revenge"-tiden var väldigt intressant. "Sonic boom over Europe"-premiären var också bra och reportaget från klubbspelningen i London har jag förvisso inte läst än, men har ingen anledning att tro att det är annat än intressant. De små utfyllnadsartiklarna om "Detroit rock city"-filmen och "Madison Square Garden" fyllde även de sin funtion, även om den sistnämnda artikeln kanske innehöll ett onödigt upprabblande av tider, siffror, nummer och annat överflödigt.

I "Seinfeld" undrar George i ett avsnitt "when are they gonna learn that any news about China is an instant page-turner?". Ungefär så känner jag när det kommer artiklar om Bruce Kulicks nuvarande projekt, det är en omedelbar sidvändare. Visst var det lite intressant att läsa om hans tid i Kiss, men på det hela taget tycker jag att han är otroligt intetsägande som soloartist.

I huvudartikeln om "Revenge"-turnén så var det en del trådar som klipptes av just när de började bli intressanta. T ex så skrev det att "Great White är ett band som många år senare fick enorma rubriker, dock inte för sin musik utan för en stor tragedi". Här slutar texten, då det hade varit lika lätt att fortsätta och upplysa att den stora tragedin var en brand på en klubbspelning där flera personer omkom.
Det skrivs även att Eric Singers humor är lite annorlunda, och här hade ett exempel på den kunnat tas med för att ge reportaget lite mer djup.

På det hela taget ett mycket bra nummer, precis som vanligt, med endast småsaker att hänga upp sig på.

BRA JOBBAT ALLA!

Visa användar profil Skicka privat meddelande
Johnny

InläggSkrivet: Ons Jul 07, 2010 7:01 pm Citera

Vad som det om Sonic Boom-turnen, hur många sidor?
Står det något om Sverige-spelningen?
Jesper92

InläggSkrivet: Tor Jul 08, 2010 4:24 am Citera

Bra jobbat, riktigt snyggt gjord,
både utsidan och insidan icon_wink.gif

Läsning med hög kvalitet!

\,,/(0.o)\,,/
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget
Sida 1 av 1

Themed by ForumStyles | Powered by phpBB 2.0.21 © 2001-2003 phpBB Group | Alla tider är GMT + 1 Timme